Predstavitev – Enostavno in čim ceneje do zanesljive davčne blagajne

Podjetji MIKROPIS HOLDING d.o.o. in KRIS-SP d.o.o., ki je član OOZ Koper, v sodelovanju z OOZ Koper organizirata predstavitev možnosti kako enostavno in čim ceneje zagotoviti davčne blagajne,

v ponedeljek 23. novembra 2015 ob 10.00 uri,
v zeleni dvorani Obrtniškega doma v Kopru.

Predstavitev bo izvajala ekipa Mikropis Holding d.o.o. in Kris-sp d.o.o., ki bosta davčne blagajne podjetja Mikropis Holding d.o.o. predstavili s primeri uporabe v različnih dejavnostih in okoljih.

DAVČNA BLAGAJNA KOT ORODJE ZA BOLJ PREPROSTO IN UČINKOVITO POSLOVANJE

Večina izmed nas se skozi svoje življenje kot potrošnik oziroma uporabnik raznovrstnih storitev vsakodnevno sooča z blagajnami. Ravno to dejstvo nam daje vedeti, da blagajne niso čisto nič novega in še manj nekaj zelo zahtevnega ali celo neobvladljivega. To se je izkazalo kot resnično v praksi že pred nekaj leti, ko je naše podjetje Mikropis v številnih trgovinah Mercatorja postavilo Tik-Tak – samopostrežne blagajne. Vsaka nadaljnja beseda, kot le ta, da na Mikropisu obvladamo blagajne že desetletja, bi bila odveč.

Davčne blagajne tako za nas niso čisto nič novega, saj jih upravljamo že na Hrvaškem in v Srbiji, kjer so jih uvedli že prej kot pri nas v Sloveniji. Z mnogo argumenti, izkušnjami in stalno pomočjo našim kupcem smo pri blagajnah prisotni vse od začetka pa vse dokler naša stranka blagajno še uporablja. Torej od razvoja, namestitve opreme, vzdrževanja in servisiranja, ter predvsem stalne pomoči, ki je na voljo 24 ur na dan vse dni v letu, če je to potrebno. Tako utečene ekipe in tako zanesljive podpore zagotovo nima nihče izmed konkurence. Prav podpora bo pri uporabi davčnih blagajn zelo pomembna, saj bodo uporabniki potrebovali pomoč na več ravneh, tako na vsebinski, tehnološki in povsem tehnični, ki ni vedno tako preprosta. Mikropis s celovito podporo v pravem pomenu predstavlja pojem – vse na enem mestu, torej brez izgovorov na druge.

Programi, ki omogočajo izpis računov za tri različne ponudnike hkrati (bencinski servisi AGIP), obračunavanje gostinskih storitev na več nivojih (SLOREST), ter druge rešitve za vodenje evidence strank in izvajanje programov zvestobe, ustrezajo praktično vsem ponudnikom blaga in storitev ne glede na velikost njihovega podjetja oziroma obrti.

Prav sodelovanje z največjimi in najbolj referenčnimi strankami, ki na dnevni ravni beležijo po več tisoč transakcij je lahko nedvomno koristno tudi za vse podjetnike in obrtnike, saj lahko profesionalno programsko in strojno opremo dobijo na voljo že za nekaj deset evrov na mesec in tako brez kakršne koli investicije ustrežejo vsem zakonskim merilom in obveznostim. Pri vsem tem je pomembno tudi  dejstvo, da je podjetje Mikropis priznan razvijalec, proizvajalec in dobavitelj blagajn. Tudi pri FURS in torej tudi  pri inšpekcijskih pregledih ne bo nikoli dvoma o dobavitelju davčne blagajne.

Zato vas vabimo na predstavitev naših opcij v zvezi z davčnimi blagajnami, kjer boste spoznali, da ne glede na to ali ste gostinec, frizer, taksist ali opravljate katerokoli drugo dejavnost, lahko Mikropis za vas pripravi rešitev, ki bo še najbolj ustrezala vašim dejanskim potrebam in zmožnostim, tako po vsebini, kot po višini stroškov.

Ekipa Mikropis Holding d.o.o.

Na predstavitvi boste prejeli konkretne odgovore, ki vam bodo olajšali odločitev o tem kaj morate storiti za namestitev davčne blagajne v vaši obratovalnici oziroma pri opravljanju vaše dejavnosti in koliko vas bo to približno stalo. Kolikor bi želeli že sedaj izpostaviti vaše vprašanje, vas vabimo, da nam vprašanje pošljete po meilu: andreja.kozlovic@ozs.si in odgovor boste prejeli na predstavitvi.

Predstavitev traja 1,5 ure.

 Prijave: Andreja Kozlovič, tel. 05/613-90-13, 041/725-125, e-mail: andreja.kozlovic@ozs.si

 Rok prijave: četrtek 19.11.2015

 

Udeležba je brezplačna!